Monday, August 5, 2013

tatil ve krep mantı



tatil ve krep manti 1
Bu hafta yıllık iznimi kullandım. Yazlıktayım..

Ama bir tuhafım..

Belli bir tempoya alışınca, günler birbirine çok benzer şekilde akarken mola verip yazlıkta tatil yapmaya çalışmak bana daha mı yorucu geliyor ne:))

İyi bir hafta geçirmeliyim stresi.. Daha neler değil mi..

-Günlerimi iyi değerlendirmeliyim, dinlenmeliyim...

Düşünme şimdi işi gücü...

Ama çarşamba olmuş bile.. günde 3 öğün yemek hazırla.. 2 kez denize git gel.. ortalığı toparla.. eyvah tatil bitiyor...

Bana da yaranılmıyor :)

Tatilimin üçte biri mutfak bankosunun önünde geçince, hergün ne pişirsem diye düşünüyorum. Aklıma üniversite yıllarında ev arkadaşım, can dostumla uydurduğumuz bir yemek geliyor.

Krep Mantı.. daha yaratıcı bir isim bulamadım şimdi..

Krebi her zaman gibi hazırladım, 1 yumurta, 500 ml süt ve göz kararı un ile. Yaklaşık 10 adet orta boyda krebi pişirirken, bir taraftan da domates ve soğan ile kıymayı kavurdum. Üzerine dökmek için sarımsaklı yoğurdu ve hafifce kavrulmuş pul biberli zeytinyağını hazırladım. Yanına da patlıcan salatası..

Evdeki beyler beğendiler..


tatil ve krep manti 2


Akşama da mangalda balık var, yanına bir salata tamam.


Peki yarın öğlene ne pişirsem...


No comments:

Post a Comment