Saturday, August 10, 2013

akraba değil akrep bunlar!



akraba degil akrep bunlar 1






bu aralar blogumu 'sevgili günlük, bugün ne oldu bilio musun' tadında kullandığımın farkındayım..neşeli şeyler pek yazdığım söylenemez. yüksek gerilim hattındayım. sabrım ha taştı ha taşacak ama tutuyorum kendimi.






bugün anneme patladım. kadın her şeyi anlatıyor herkese. bense hiç hazetmem herkesin her şeyimi bilmesini. (bloga da her şeyi yazmıyorum zaten.) çok soru soran insanları sevmem. içten pazarlıklı insanları sevmem. o insanları zaten hayatımdan uzak tutmaya çalışırım. muhabbet etmek istiyorsan her türlü muhabbet ederim ama bana sorgu sual edersen buz gibi soğurum senden. bir programımız varsa ve ertelediysem, nedenini illa ki bilmek zorunda değilsin. ya da 'nerdesin' diye sorduğunda 'dışardayım' cevabını vermekle kalıyorsam 'hmm..kimle?napıyorsun?' türünde sorulara ifrit olurum. SA-NA NE!!!






annem çok saf bir kadındır. daha önce de buralara bir yerlere yazmıştım. milletin annesi sır küpüdür benim anneme bir güler yüz göster kadın hemen her şeyi dökülür. bugün dayanamadım artık.."konuştuğumuz her şeyi anlatmışsın maşallah" dedim. "ben anlatacak olsam zaten o kişilerle görüşürüm, görüşmediğime göre bilmelerini istemiyorum demektir". garibim annem diyor ki "e bana sordu ben söyledim böyle böyle diye. sana neden bi daha sorup da tasdikletiyor". yahu, diyorum. "sorun zaten senin anlatman. sen ona bir soru sor bakalım sana cevap verecek mi. bilmiyorum deyip geçecek. sen neden her soruya cevap veriyorsun?"






benim bir teyzem vardır. evlerden ırak. zaten denizli'ye bir taşındı. herkesi birbirine kattı karıştırdı. teyzem, annemin ağzından çok güzel laf alır-dı. dı diyorum çünkü anneme söyleye söyleye farkına varmasını sağladım. şimdi pek de laf kaptırmıyor ağzından. bugün bunu söyledim anneme. teyzemle ilgili eğittim seni başkaları hakkında eğitemedim, diye.






saf kalpli kadın yaa.bugün öyle çıkış yaptım diye üzülüyorum şimdi ama çıkış yapmasam onun yaptıkları yüzünden de ben üzülüyorum. annem herkesi kendi gibi biliyor. anlatsam ne olur sanki diyor. başkalarının içi fesat. annem bunlara anlatıyor, anlattığı kişiler başkalarına bire bin katarak aktarıyor. o anlattıkları kişiler anneme gelip "sen böyle böyle demişsin bizim hakkımızda" diye canını sıkıyor sonra. 






okulla ilgili de canımı sıkan bir durum vardı ama dur bakayım. biriktirip öyle yazayım onu.


No comments:

Post a Comment