Wednesday, August 28, 2013

DİL PEYNİRLİ,SEBZELİ & MISIR UNLU KREPLER



dil peynirli sebzeli amp misir unlu krepler 1


Selamlar..

2 gündür format atılan notbookumun azizliğine uğruyorum..

Bütün programlar silinmiş,bomboş olmuş sanki..

Vallahi kendi dırdırımdan ben usandım artık:))

Neyse biraz yürek eritip önceki bir kaç programımı indirp,tekrar koyuldum işe..

Hoş eski programların yeni sürümleri yüklenince onlarda da bi bocaladım..

Bir kaç güne elim alışır umarım...

Bu sabah kahvaltıda kızlara değişik bir şeyler yapıyım istedim..

Klasik kreplerin dışında hem besleyici hem de lezzetli oldu...

-2 yumurta

-1 su bard.süt

-2yk tepeleme mısır unu

-3yk (2si tepeleme,1 i silme)normal un

-1 rendelenmiş havuç

-yarım demet ince kıyılmış maydonoz

-3-4 dal taze soğanın yeşil kısımları

-1 yk kadar sıvıyağ

-1 küçük kase didklenmiş dil peyniri

-tuz,pulbiber,kimyon

***yumurta ve sütü çırpıp,unları ekliyoruz.iyi karıştıralım ki topaklanmasın.daha sonra havucu,yeşillkileri,peyniri,sıvıyağı ve baharatları elkleyip vaktimiz varsa 30dk.buzdolanında dinlendiriyoruz hamurumuzu.yapışmaz tavaya 1 damla yağakıtıp,hamurumuzdan 1 kepçe döküp arkalı önlü pişiriyoruz...

Kızlar 1,5 tane yediler maşaAllah..şiddetle tavsiyemdir annelere...AFİYETLE..

No comments:

Post a Comment