Tuesday, September 10, 2013

Krep Yaptımmmmmnefis Oldu :)




Yemesi çok kolay ama yapması oyalayıcı olan şu krepi (eskiler akıtma dermiş) çok severim hele kıymalı bohça şeklinde katlanmış böreğini daha çok severim ama işte tavanın başında pişmelerini beklemek bana zor geliyor :) Ama genede yaptım dün yaptım hemide,birde böyle kurdeleyle bağlayıp çocuklarıma servis yapınca gülüşmelere neden oldum eh oda iyi oldu tebessüm etmek iyidir,gülümsemek hiç bir suratta çirkin durmazmış :)


Eşim daha önceden haftasonu yaptığında içine salamda rendeletmişti pek güzel olmuştu bende bu sefer kendim yapınca bende rendeledim,benim ondan neyim eksik :) Demi ama?











krep yaptimmmmmnefis oldu 1


Ölçüm yok,


İçine 3 yumurta kırdım bir su bardağından az fazla süt koydum,tuz attım göz kararı,azcık sıvıyağ akıttım,aldığı kadarda un koydum takribi 11 kaşık kadar,birazda salam rendeleyip mikserle çırpıp yağlanmış kızgın teflon tavada iki yüzünüde pişirdim tavadan çıkardıktan sonra üstlerine margarin sürdüm,tavayada azcık margarin sürüp yenisini döktüm,bir kepçe yatiyor benim tavamın içine,siz kendi ayarınıza göre yaparsınız artık :)


krep yaptimmmmmnefis oldu 2


krep yaptimmmmmnefis oldu 3


krep yaptimmmmmnefis oldu 4


krep yaptimmmmmnefis oldu 5


 Şimdi ben bu kreplerle o kadar uğraşmışken bir yere yollamadan hatta bir kaç yere birden yollamadan olmaz demi ama :) Öncelikle kendi etkinliğimiz olan "çay,kahve bahane" etkinliğimize ev sahibeliği yapan sevgili ELİF'e sonracııma "Ben buldum etkinliği" yapan sevgili HAYATTAN AZICIK arkadaşıma en sonracığımada kardeş etkinliğimiz olan "porselen demlik çay saati" etkinliğine ev sahibeliği yapan GÜLOANNE'me gönderiyorum...Arkadaşlarıma kolaylıklar diliyorum kocaman sevgilerimi ve selmalarımı gönderik ediyorum :)




No comments:

Post a Comment