Tuesday, September 10, 2013

KAKAOLU ÇEREZLİ KREP KESELERİ



kakaolu cerezli krep keseleri 1


bikaç ay öncesinde sevgili disal in sayfasında görünce bayılmıştım görüntülerine buradan bakabilirsiniz

şimdi link almak için gidince gördümkü disal de bunların tuzlularını yapmış harika görünüyorlar

tarifimize geçelim

krep için kullanılan klasik ölçü

1yumurta

1 su bardağı süt

1 su bardağı un

bir fiske tuz

1 kahve fincanı pudra şekeri

kakao

2-3 yemek kaşığı su(kakao ve şeker koyu kıvam vermesin diye azıcık su ile açıyorum)

malzemeyi güzelce pürüzsüz halde çırpıyoruz

hamurumuz akıcı halde olacak

krep tavasında pişirip içini hazırlıyoruz

1poşet kremşanti

 donmuş çilek ve vişne

fındık,ceviz ben birde kaju ekledim(fazlaydı içine ekledim)

damla çikolata

hepsi istediğiniz miktarda

iç malzemeden kreplerin ortasına eşitçe yayıp kürdanlarla pile pile yapıp bohçalarımızı tamamlıyoruz

üzerlerine biraz pudra şekeri ile kar yağdırdım

nasıl beğendinizmi ben şekillerini çok sevdim evdekilerde tadını çok beğendiler

tavsiye ederim

sıradaki tuzluları


kakaolu cerezli krep keseleri 2



No comments:

Post a Comment