Friday, September 13, 2013

KAŞARLI TEREYAĞLI KREP BÖREK&P.D.C.S.E


kasarli tereya li krep borek amp p d c s e 1




çocuklar krebe bayılır çok severler


geçen haftasonu kahvaltı için hazırlamıştım benim afacanlara


eşim diyette malum bende az yemeye çalışıyorum


önce krepleri hazırladım aralarına tereyağı sürüp kaşar rendeledim tüm katları böyle sıralayıp dilimleyip çocukların eline verdim:)


bayıla bayıla yediler tabi


görünüm olarak pizzayı andırdığı için oğlum bidahakine aralara kaşarla beraber sucuk ve sosis dilimleride istedi


hadi hayırlısı


krep için:


klasik krep


2yumurta


2su bardağı süt(bazan bir su bardağı sür birinide su olarak kullanıyorum oda çok hafif oluyor)


1çay kaşığı tuz


1-1,5su bardağı un


unu hep göz kararı yapıyorum kekten daha akıcı kıvam olacak


tüm malzemeyei karıştırıp teflon tavada pişiriyoruz


ilk dökmede tavayı azıcık yağlarsanız sonrakilere yağlamaya gerek yok


kolaygelsin


afiyetle ve sağlıcakla kalın


tarifikarabiberin mutfağına yolladık




No comments:

Post a Comment