Friday, November 1, 2013

PEMBE KREP ve KAHVALTI SENLIGI


pembe krep ve kahvalti senligi 1

Artik ne zaman Pembe Krep yapsam Zerrin'cigimi hatirliyorum :) Birgun Pazili Krep dedi, aklimda simsekler caktirdi bana :) Sonunda dogal renklendirmeyle, saglikli bir krep cikti ortaya :) Bende Zerrin'cigimin pazililarinin yanina, pancar sulu kreplerimi sunmustum gecen yil (12 Mart 2007). Zaman ne kadar cabuk geciyor, insan inanamiyor. Ozlem'cigim Kahvalti Etkinligini duyuralida o kadar zaman olmuski, hatirliyorumda ona daha bir ay var demistim :) Ve son gunlerine gelmisiz bile, neredeyse kaciriyormusum. Bende Pembis krebimle katilayim dedim etkinlige. Cocuklar icin cok faydali bir krep oldu, denemenizi tavsiye ediyorum...

MALZEMELER

2 Yumurta

1 Su Bardagi Sut

1 Su Bardagi Un

Biraz Tuz

2 Yemek Kasigi Pancar Suyu(Isterseniz Dogal Visne Suyu veya Kizilcik Suyuda Olur)

Sivi Yag (Pisirirken Kullanilacak)

YAPILISI

Sivi yag haric, butun malzemeleri iyice cirparak, hafif koyu bir harc elde ediyoruz. Harcimizi, teflon tavaya birer tatli kasigi sivi yag koyarak, ters yuz ederek pisiriyoruz.

AFIYET OLSUN

No comments:

Post a Comment