Tuesday, November 19, 2013

Günün Kolyesi -1- Akrepsiz Yelkovansız Saat


Bu yazı www.nasilgiysem.blogspot.com'a aittir

Bloglarda hani var ya günün çantası, günün ayakkabısı, günün bıdıbıdısı diye köşeler... Düşündüm taşındım (yalan,bir anda aklıma geldi) benim de kolye koleksiyonumun gözler önüne serilmesinin vaktinin geldiğine karar verdim. Tabii hergün tek tek koymaya sabredebilir miyim bilmiyorum, hepsini pat diye koyasım var :)))

Göreceğiniz kolyelerin çoğu ya hediyedir, ya da fiyatları 15 TL'den düşük şeylerdir. Ama hepsinin yeri gözümde apayrıdır, birine ver deseniz veremem. Koleksiyonumu bozamam :P  Nereden ve kaça aldığımı hatırladıkça yazacağım...

İlk parçamız gelsin o zaman:

Akrepsiz yelkovansız, uzun, sarkaçlı saat kolye. Çok zarif duruyor, hem klasik tarzda hem de spor kıyafetlerle takabiliyorum. Arka kısmı da kabartma çiçek gibi garip bir şekilde birşey, o tarafını da takıyorum arasıra.

Erenköy Pazarı; 3,5 TL


gunun kolyesi 1 akrepsiz yelkovansiz saat 1


Kolye koleksiyonumun toplu fotoğrafı için tık tık


gunun kolyesi 1 akrepsiz yelkovansiz saat 2


No comments:

Post a Comment