Saturday, November 30, 2013

Pazar kahvaltısında Nutella'lı krep



Ben bu krep işini çok zor birşey zannettiğimden bugüne kadar hiç denememiştim. Halbuki hiç bişey yokmuş :) Pazar sabahı , buldum bir krep tarifi hadi bi deneyeyim dedim, eğer benim gibi daha önce denememiş olan varsa, hiç korkmasın çok kolay.... Ben tarifin yarısını yaptım, toplamda 4 adet küçük krep oldu ki biz 2 kişi için süperdi... içine tuz koymadım ben, böylece Nutellayı içine döküp dürüm yapıp afiyetle yedik... tavsiye ederim...






Gelelim tarife;
Malzemeler

2 adet yumurta

1,5 su bardağı un

1 su bardağı su

Yarım su bardağı süt

1 çay kaşığı tuz

pişirmek için margarin






pazar kahvaltisinda nutella li krep 1


Un , su ve sütü iyice çırpın, daha sonra başka yerde çırpılmış yumurtayı ekleyip iyice karıştırın


pazar kahvaltisinda nutella li krep 2


Bir çay kaşığı margarini tavada eritin, bir kepçe ile tavanın tam ortasına karışımı dökün , kendi yayılıyor...


pazar kahvaltisinda nutella li krep 3


Bir tarafı piştikten sonra kendiliğinden tavadan ayrılıyor ve kenarları hafif kalkıyor, bir spatula yardımıyla ters tarafını da pişirin..


pazar kahvaltisinda nutella li krep 4


Oldu bileeee..... içine istediğiniz şeyi koyun....

Afiyet olsun :)

No comments:

Post a Comment