Monday, October 28, 2013

Yesil Krep ve Yeni Bir Egitim Macerasi Daha Basliyor


yesil krep ve yeni bir egitim macerasi daha basliyor 1


Heyecandan olcem. Tarifsiz duygular icerisindeyim. Hayir canim krebin rengi degil bu duygularin sebebi. Yeni bir egitim macerasi daha basliyor bizim evde. Oglum ilk adimi atiyor okul hayatindaki. Ve ben ondan daha heyecanliyim :) Yarin, yaklasik iki ay surecek kres maceramiz basliyor, sonrasinda Turkiye tatilimiz var. Donuste anasinifina devam edecek oglusum. Simdiden biraz alissin bu duruma diye, havalarda guzellesmisken basliyalim dedik. Birsuru endisem var. Bugun idare ilede konstum bunlari, 'ben biraz titiz bir anneyim' dedim, cok ince elerim, dikkat ve ozen isterim' dedim. Aslinda herkes ister bunlari diye dusunuyorum ama bole dusunmeyenlerde varmis :) Oglumun buradaki arkadaslari Yusuf Emre, Mete ve Bahri'de basliyorlar krese, dolasiyla yanliz olmayacak insaallah. Bu haftalik sadece benim okulda oldugum saatlerde orada kalacak, deneyecegiz bakalim alisacakmi hemen. Tek icimi rahat ettiren sey, sevdigi arkadaslarida orada olacak. Tek tesellim bu, bize dua edin, kendimi yiyip duruyorum cunku :) Hafta sonu oglusum renkli olsa bu krep diyince, sole kurdanin ucuyla mincik bir nokta gida boyasi koyup yaptim bu krebi, cok sevdi. Iste tarifi...


MALZEMELER


3 yumurta


2 su bardagi sut


Biraz tuz


Hafif koyulasacak kadar un


Kurdan ucuyla gida boyasi


YAPILISI


Tum malzemeleri cirpin. Biraz sivi yagla, teflon tavada kizartip, servis yapin.


AFIYET OLSUN


No comments:

Post a Comment