Friday, October 4, 2013

Firinda Ispanakli Akitma (Krep- Cizlak)



firinda ispanakli akitma krep cizlak 1

Krep malzemesi icin : süt , yumurta , un ,1 cay kasigi kabartmatozu , tuz ve zeytinyag


firinda ispanakli akitma krep cizlak 2



ic Malzemesi icin





  • ispanak




  • tuz, karabiber, muskat(hint cevizi)




  • peynir ( ben parmesan cok sevdigim icin onu kullandim)




firinda ispanakli akitma krep cizlak 3 Besamal icin : süt, tereyag, un



  • Krepleri yapilip kenara konur.

  • un , süt un ve tereyagdan besamel hazirlanilir.

  • icini hazirlamak icin , ispanaklari ve baharatlari ve parmesan karistirilir.

  • Yapilan cizlaklarin icine malzemeler eklenir( ben bazilarinin icine 1 kasik besamelde koydum , öylede olabiliyor)

  • resimlerde de görüldügü gibi katlanir. üzerlerine önce kasar ve sonrasindada kasar eklenir.

  • 200 derecede üzeri kizarincaya kadar pisirilir.



firinda ispanakli akitma krep cizlak 4



Cok lezzetli oluyor ve dedgim gibi kreplerin icine biraz besamelde eklenebilir ben iki türlüde yapiyorum ... Umarim memnun kalirsiniz :))

No comments:

Post a Comment