Tuesday, December 3, 2013

KAHVALTILIK TATLI ve TUZLU KREPLER-KESE KREPLER



kahvaltilik tatli ve tuzlu krepler kese krepler 1


Haftada bir iki kez kahvaltıya yaptığımız krepleri böyle görünce bayılmıştım. Hemen denedim (tabi yayınlamak aylarımı alıyor,malum fırsat buldukça post yazmaya çalışıyorum) ve çok şıklar değil mi?


Önümüz hafta sonu tatili ve sofralarımızda yer alsın istedim. Arkadaşım mutfaknotlarının bloğunda görmüştüm.


kakaolu tatlı kese krep için;


1 yumurta


1 yemek kaşığı kakao


1 su bardağı süt veya su


1 su bardağı pudra şekeri 


un, akıcı bir kıvamda olan krep hamurunu


yağsız teflon tavada birer kepçe koyup arkalı önlü pişirdim,arasına nutella sürdüm.


sade tuzlu krep için ise kakao ve pudra şekeri hariç diğer malzemelerle hazırladığım kreplerin içine  de 


maydonozlu beyaz peynir koyup kanepe çubuklarımla ters düz  (dikiş gibi ) yaptım.


kahvaltilik tatli ve tuzlu krepler kese krepler 2


 çocukların yiyeceği tarzda içlerine böyle koydum, sevgili mutfak notları ve disalin gözünden bloglarıda ziyaret etmenizi tavsiye ederim, çok güzel tarifleri var.






kahvaltilik tatli ve tuzlu krepler kese krepler 3










No comments:

Post a Comment