Tuesday, January 7, 2014

MUZLU KREP..


Ramazanda değişiklik olsun dedim, Tencerem Kaynıyor sayfasından önce burada, Ana Sayfamda bir tarif yayınladım.. 




Bakalım sevecekmisiniz?..




Krep, Muz, Fındık, Fıstık.. hımm~~


muzlu krep 1


Krep: 2 yumurta, 1 bardak süt, 1 paket vanilya, 5 kaşık un, 1 çay kaşığı kabartma tozu, 1 su bardağı dövülmüş fındık veya ceviz içi, 1 bardak bal, 2 muz ve süslemek için toz fıstık..




Yapılışı: Yumurta, süt, vanilya, un, kabartma tozu ile akışkan bir hamur yapılır. Krep tavasında arkası önü yanmayacak şekilde pişirilir.

-Krepler hazırlanınca içine bal gezdirilir. İnce dilimlenmiş muz doğranır, üstüne fındık veya ceviz serpilir ve krepler sarılır. Kreplerin üstüne tekrar bal gezdirilir ve toz fıstık serperek servis edilir..





muzlu krep 2
   


muzlu krep 3



Bu tarifi televizyonda Oktay Ustadan izledim, öğrendim . Denedim çok güzel oldu..Tavsiye ederim..

No comments:

Post a Comment