Wednesday, January 8, 2014

krepli tatlı



krepli tatli 1krepli tatli 2
bilgisayarın başına oturuyorum tarif eklemek için ama o kadar çok tarif o kadar çok masa varki toparlayıp çıkamıyorum işin içinden....londra da sadece yemek yemişiz fotoğraflar onu gösteriyor bir de alınan kilolar((((((

ikinci tabağı aldığım tatlı=))))inci nin sofrasından...... 3 masa vardı beylere hanımlara ve çocuklara pazar kahvaltı sofrası 3 aile ve mine abla vardı..... fotoları çekilmişti ama bulamadım ......tatlıdan tahmin edin siz....her şey  çok güzeldi ......bu leziz ve kolay tarif  arşivimde olsun istedim......

kişi sayısına göre krep (her zaman tutan tarif kahvaltı seçmesinde var)

dilediğiniz dondurma

dilediğiniz meyve inci yaban mersini ve muz kullandı

krepli tatli 3krepin üzerine 2 çorba kaşığı bal

 krepi teflon tavada hafif ısıtın balı sürün dilediğiniz gibi süsleyin

bu kolay tarifi etkinliği devam eden http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ a gönderiyorum

krepli tatli 4

 sevgili yıldız bu fotoları senin için buldum ) sağdaki masa beylerin

soldaki beyaz masa hanımların ilgili yorumun için teşekkürler....çocukların sofrasını bulamadım =)

bu vesileyle incime teşekkür ediyorumm sağol arkadaş......

No comments:

Post a Comment